ZO/1/2022                                                                                          Pułtusk, dnia 04.02.2022r.

 

Zapytanie ofertowe

 

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

 

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o.

Ul. Mickiewicza 36

06-100 Pułtusk

tel. (0-23) – 692-31-47

e-mail: pec@pultusk.pl

www.pec-pultusk.bip.org.pl

 

Osoba dokontaktu: Adam Lesiński, e- mail: cieplowniapultusk@wp.pl, tel. 509-335-608

 

  1. Tryb postępowania o udzielenie zamówienia
    1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) – art. 4 pkt 8 ustawy.
    2. Postępowanie prowadzone zgodnie z „Regulaminem udzielania w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o. zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane niepodlegających ustawie prawo zamówień publicznych”.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa faktycznie nowego samochodu dostawczego – furgon brygadowy zgodnie ze Specyfikacją przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opisanego w pkt 1 pojazdu wraz z wyposażeniem określonym, w Specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz niezbędną dokumentacją dopuszczającą pojazd do ruchu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz umożliwiającą dokonanie rejestracji pojazdu.
    3. Pojazd oraz całość wyposażenia musza być zgodne z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi w tym zakresie.
    4. Na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej:

– 24 miesięcy na silnik i podzespoły

- 60 miesięcy na perforację nadwozia

- 24 miesięcy na powłokę lakierniczą

liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy.

  1. W   okresie gwarancji Wykonawca  zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na nowy wolny od wad.
  2. Usługi związane z zapewnieniem gwarancji, a w szczególności przeglądy techniczne i serwis, będą realizowane bezpłatnie, z godnie z zaleceniami producenta dostarczonego pojazdu.
  3. Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii pojazdu w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
  4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.
  5. Na materiały i części naprawiane lub wymieniane  nieodpłatnie w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo.
  6. Wykonawca powinien dysponować serwisem umożliwiającym dokonywanie nieodpłatnych przeglądów serwisowych (serwis producenta lub autoryzowany serwis wskazany przez  Wykonawcę) oraz warsztatem, w którym wykonane naprawy gwarancyjne w odległości do 100  km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Pułtusk, województwo mazowieckie). Stację serwisową oraz warsztat/warsztaty  Wykonawca wskaże najpóźniej przed podpisaniem umowy.
  7. Miejsce dostawy pojazdu: Pułtusk 06-100, ul. Mickiewicza 36. Wykonawca zgłosi gotowość odbioru na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. W dniu dostawy pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd  do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające dokonanie rejestracji oraz jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady odbioru pojazdu określa projekt umowy.
  8. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolna granicę (przedział) danego parametru.
  9. Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku, po zrealizowaniu dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.  Fakturę należy wystawić na: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 36, 06-100 Pułtusk NIP: 568-100-16-63, REGON: 13019766.

 

  1. Termin realizacji zamówienia
    1. Maksymalny termin realizacji zamówienia: 30 wrzesień 2022r.

 

 

  1. Kryterium oceny ofert

 

  1. Oferta zostanie wybrana w oparciu o kryterium ceny w zł brutto za dostawę przedmiotu zamówienia: cena – 100%

Punkty zostaną przyznane w oparciu o poniższy wzór:

 

                                      Najniższa cena z ofert podlegających ocenie

Cena badana = ………………………………………………… x  waga 100

                                                  Cena badanej oferty

 

  1. W przypadku, gdy oferowana cena przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza oraz prawo do odstąpienia od wyboru oferty Wykonawcy, w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji.
  2. Jeżeli nie można będzie wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
  1.  Odrzucenie ofert
    1. Zamawiający odrzuci oferty w przypadku gdy:
  1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  2. Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt, co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego (rażąco niska cena – cena oferty niższa o 30% od wartości zamówienia i/lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert);
  4. Zawiera błędy w obliczeniu ceny;
  5. Wykonawca nie złożył w wymaganym terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;
  6. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty

 

  1. Oferta powinna zostać sporządzona czytelnie, w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr  2 do niniejszego zapytania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia  zawartym w Specyfikacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi lub udzielonym pełnomocnictwem. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z oferta w oryginale lub potwierdzone notarialnie za zgodność z oryginałem.
  3. Wszelkie zmiany, poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej/(ych) ofertę.

 

  1. Termin składania ofert
    1. Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście w   sekretariacie PEC Pułtusk Sp. z o.o.  na adres korespondencyjny:

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 36

  1. Pułtusk

, a także pocztą e-mail na adres: pec@pultusk.pl

w terminie do dnia 31 marca 2022 roku (data wpływu) do godziny 12:00.

  1. Przy przesyłce pocztowej termin musi być na tyle wyprzedzający, by dotrzymana została powyższa data i godzina – data stempla pocztowego nie będzie brana pod uwagę.
  2. Oferty złożone po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą oceniane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

  1.  Informacje dodatkowe

 

  1. Wykonawca może złożyć kilka ofert, przy czym każda powinna dotyczyć innego pojazdu. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych treści złożonych ofert.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych lub innych nie powodujących w istotny sposób zmiany treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
  5. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert.
  6. Z Wykonawcą, który przestawi najkorzystniejsza ofertę zostanie podpisana umowa, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania na każdym etapie bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.

 

 

 

 

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 180614]

przewiń do góry