Wersja archiwalna 2022-02-07 07:59:44
ZO/1/2022 Pułtusk, dnia 04.02.2022r.
Zapytanie ofertowe
- Nazwa oraz adres Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o.
Ul. Mickiewicza 36
06-100 Pułtusk
tel. (0-23) – 692-31-47
e-mail: pec@pultusk.pl
Osoba dokontaktu: Adam Lesiński, e- mail: cieplowniapultusk@wp.pl, tel. 509-335-608
- Tryb postępowania o udzielenie zamówienia
- Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) – art. 4 pkt 8 ustawy.
- Postępowanie prowadzone zgodnie z „Regulaminem udzielania w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o. zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane niepodlegających ustawie prawo zamówień publicznych”.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa faktycznie nowego samochodu dostawczego – furgon brygadowy zgodnie ze Specyfikacją przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opisanego w pkt 1 pojazdu wraz z wyposażeniem określonym, w Specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz niezbędną dokumentacją dopuszczającą pojazd do ruchu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz umożliwiającą dokonanie rejestracji pojazdu.
- Pojazd oraz całość wyposażenia musza być zgodne z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi w tym zakresie.
- Na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej:
– 24 miesięcy na silnik i podzespoły
- 60 miesięcy na perforację nadwozia
- 24 miesięcy na powłokę lakierniczą
liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy.
- W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na nowy wolny od wad.
- Usługi związane z zapewnieniem gwarancji, a w szczególności przeglądy techniczne i serwis, będą realizowane bezpłatnie, z godnie z zaleceniami producenta dostarczonego pojazdu.
- Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii pojazdu w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.
- Na materiały i części naprawiane lub wymieniane nieodpłatnie w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo.
- Wykonawca powinien dysponować serwisem umożliwiającym dokonywanie nieodpłatnych przeglądów serwisowych (serwis producenta lub autoryzowany serwis wskazany przez Wykonawcę) oraz warsztatem, w którym wykonane naprawy gwarancyjne w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Pułtusk, województwo mazowieckie). Stację serwisową oraz warsztat/warsztaty Wykonawca wskaże najpóźniej przed podpisaniem umowy.
- Miejsce dostawy pojazdu: Pułtusk 06-100, ul. Mickiewicza 36. Wykonawca zgłosi gotowość odbioru na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. W dniu dostawy pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające dokonanie rejestracji oraz jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady odbioru pojazdu określa projekt umowy.
- Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolna granicę (przedział) danego parametru.
- Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku, po zrealizowaniu dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Fakturę należy wystawić na: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 36, 06-100 Pułtusk NIP: 568-100-16-63, REGON: 13019766.
- Termin realizacji zamówienia
- Maksymalny termin realizacji zamówienia: 30 wrzesień 2022r.
- Kryterium oceny ofert
- Oferta zostanie wybrana w oparciu o kryterium ceny w zł brutto za dostawę przedmiotu zamówienia: cena – 100%
Punkty zostaną przyznane w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena z ofert podlegających ocenie
Cena badana = ………………………………………………… x waga 100
Cena badanej oferty
- W przypadku, gdy oferowana cena przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza oraz prawo do odstąpienia od wyboru oferty Wykonawcy, w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji.
- Jeżeli nie można będzie wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
- Odrzucenie ofert
- Zamawiający odrzuci oferty w przypadku gdy:
- Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Zawiera rażąco niską cenę lub koszt, co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego (rażąco niska cena – cena oferty niższa o 30% od wartości zamówienia i/lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert);
- Zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- Wykonawca nie złożył w wymaganym terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;
- Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna zostać sporządzona czytelnie, w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi lub udzielonym pełnomocnictwem. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z oferta w oryginale lub potwierdzone notarialnie za zgodność z oryginałem.
- Wszelkie zmiany, poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej/(ych) ofertę.
- Termin składania ofert
- Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście w sekretariacie PEC Pułtusk Sp. z o.o. na adres korespondencyjny:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 36
- Pułtusk
, a także pocztą e-mail na adres: pec@pultusk.pl
w terminie do dnia 31 marca 2022 roku (data wpływu) do godziny 12:00.
- Przy przesyłce pocztowej termin musi być na tyle wyprzedzający, by dotrzymana została powyższa data i godzina – data stempla pocztowego nie będzie brana pod uwagę.
- Oferty złożone po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą oceniane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Informacje dodatkowe
- Wykonawca może złożyć kilka ofert, przy czym każda powinna dotyczyć innego pojazdu. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych lub innych nie powodujących w istotny sposób zmiany treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
- Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Z Wykonawcą, który przestawi najkorzystniejsza ofertę zostanie podpisana umowa, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania na każdym etapie bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2022-02-07 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-07 07:59:44
- Liczba odsłon: 3458
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: