Wersja archiwalna 2023-12-05 10:54:55
Pułtusk, 05.12.2023r.
Zapytanie ofertowe
Nr sprawy: ZO/3/2023
- Zamawiający Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku ul. Mickiewicza 36, 06-100 Pułtusk w związku z prowadzonym postępowaniem o wartości mniejszej niż 130 000 PLN netto, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pt.: „Zakup agregatu prądotwórczego dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Pułtusku Sp. z o.o.”
- Termin realizacji zamówienia: 08.12.2023r. – 31.12.2023r.
- Osoby wskazane do kontaktu: Dariusz Stefański tel. 509-338-387
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.
- Zakres zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego agregatu prądotwórczego zgodnie z OPZ przygotowanym na oddzielnym załączniku.
- Wymagania jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia):
- Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia: Nie dotyczy.
- Warunki gwarancji: Minimum 60 miesięcy.
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena- należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 roku o informowaniu o cenach towarów i usług (dz. U. poz. 915). Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT naliczanego zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi wterminie składania ofert (dotyczy płatnikówpodatku VAT). Umowa zostanie zawarta w walucie PLN (złoty polski).
- Cena ofertowa powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu, będące w zakresie umownym po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny w kilku wariantach, w zależności od zastosowanych rozwiązań. W przypadku przedstawiania ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia.
10. Sposób przygotowania oferty i jej zawartość: Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym w formie pisemnej, w języku polskim. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi zaoferowana tylko jedna cena. Wszelkie miejsca w ofercie, w których musi być zaoferowana tylko jedna cena. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany, muszą być parafowane przez Wykonawcę.
Kompletna oferta musi zawierać:
- Wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
- Oświadczenie o którym mowa w pkt. 16.
- Dopuszczalność negocjacji i ich zakres: dotyczy
- Miejsce i termin złożenia ofert:
Podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy i zeskanowane w formacie PDF dokumenty, o których mowa w pkt. 11 niniejszego zapytania należy przesłać za pośrednictwem poczty mailowej – pod adresem: pec@pultusk.pl do dnia 08.12.2023r. do godz. 10:00.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty e-mail.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 08.12.2023r. do godz. 12:00
- INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95.46.WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Pułtusku z siedziba w Pułtusku 06-100, ul. Mickiewicza 36, REGON: 130197766, NIP: 568-100-16-63
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w PEC Pułtusk Sp. z o.o. możliwy jest pod adresem: iod.pec@pultusk.pl lub listownie na adres wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia na Zakup agregatu prądotwórczego dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Pułtusku, nr postępowania ZO/2/2023, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego (art.2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO – po wyborze oferty najkorzystniejszej – w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postepowania, której strona jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp. Przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a następnie przez czas wynikającyz przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana danych dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
16. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o treści: Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. [W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa].
- Formularz ofertowy
- Opis przedmiotu zamówienia
- Wzór umowy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2023-12-05 10:44:32
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-12-05 10:54:55
- Liczba odsłon: 5648
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2023-12-05 10:42:57 2023-12-05 10:43:32 2023-12-05 10:43:41 2023-12-05 10:43:48 2023-12-05 10:44:32 2023-12-05 10:52:37 2023-12-05 10:54:55 2023-12-05 10:54:58 2023-12-05 10:55:06 2023-12-06 08:21:20 2023-12-06 08:22:18 2023-12-06 08:22:22 2023-12-06 08:23:09 2023-12-06 08:29:07 2023-12-06 08:29:10 2023-12-06 08:30:24 2023-12-06 08:30:33 2023-12-06 08:31:39 2023-12-06 08:31:42 2023-12-12 08:19:28 2023-12-12 08:19:34 2023-12-12 08:24:19